sobota, 18 marca 2017

Mój pierwszy raz..../ Tag #1

Hejka dziś rozpoczynam nową serię na blogu, a mianowicie tagi. Pierwszym, dzisiejszym będzie: Mój pierwszy raz... Zapraszam!


1. Czy rozmawiasz jeszcze ze swoją pierwszą miłością?
Nie, nie rozmawiam od dłuższego czasu, ponieważ  to osoba z którą chodziłam do podstawówki, a trochę czasu upłynęło i wiele się zmieniło.

2. Jaki był Twój pierwszy napój alkoholowy?
Szampan na sylwestra, co prawda byłam mała i to był mały łyczek ale raczej się zalicza.

3. Jaka była Twoja pierwsza praca?
Nie pracowałam jeszcze, więc nie odpowiem.

4. Jaka była pierwsza osoba, która do Ciebie dziś napisała?
Dzisiaj pierwsza była moja przyjaciółka

5. Jaka była pierwsza osoba o której dziś pomyślałaś?
Moja mama.

6.Gdzie po raz pierwszy leciałaś samolotem?
Jeszcze nigdzie nie leciałam, lecz bardzo bym chciała.

7. Gdzie po raz pierwszy zostałaś na noc?
Nie mam pojęcia – chyba u siostry..



8. Kto był pierwszą osobą z którą dziś rozmawiałaś?
Realnie to mama, wirtualnie przyjaciółka.

9. Co było pierwszą rzeczą jaką dzisiaj zrobiłaś?
Po wstaniu z łóżka to je pościeliłam, po czym poszłam do łazienki.

10. Jaki był pierwszy koncert na którym byłaś?
Chyba na jakimś sylwestrze, nie pamiętam dokładnie.

11. Pierwsza złamana kość?
Jak byłam mała to mój brat mi złamał rękę, gdy się bawiliśmy.

12. Pierwszy piricing.
Na bank byłam mała, chyba jak miałam 5 lat – przekłucie uszu pistoletem.

13. Pierwsze państwo za granicą, w którym byłaś.
Włochy- było cudownie!

14. Pierwszy film, który pamiętasz.
Nie pamiętam:) Możliwe że "Tylko mnie kochaj" lub "Titanic"

15. Pierwsza uwaga w dzienniczku.
Nie miałam uwag w dzienniczku, może kiedyś słowną dostałam, ale to chyba upomnienie było:)




To już koniec pytań, możecie odpowiedzieć na któreś z nich w komentarzu, z chęcią poczytam!
Do następnego! Buziaki! :**

38 komentarzy:

  1. Ja tez nigdy nie dostałam uwagi! Hehe, ale za uszami swoje miałam ;) bardzo lubię takie pytania i odp. Rób je częściej

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nigdzie nie leciałam samolotem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się wybrać kiedyś na porządną wycieczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi akurat nie podoba się ten wpis :/
    Musisz popracować nad wypowiedzią, stylem zdania i zaciekawieniem czytelników, bo post był nudny i jest w nim mało zdjęć.
    Pozdrawiam, Volusequat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz, i uzasadnioną krytykę. Postaram się aby następny post tego typu był lepszy!

      Usuń
  5. Ja swoją uwagę pamiętam doskonale ;p Ale póki co nie zdradzę. ;p
    Może stworze u siebie taki sam tag ;) Kto wie :) Już jeden gości u mnie na kanale. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie w szkole miałam takiego nauczyciela co rozdawał fajne uwagi 😁😁

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja pierwsza uwaga z pewnością była za gadanie na lekcji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wpis! Fajnie poczytać odpowiedzi na pytania ;)

    Zapraszam do mnie i jeśli mój blog Ci sie podoba zostaw obs ;)
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/03/domowy-trening-brzucha-by-ewell.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dostawałam tylko uwagi za jedzenie na lekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten pistolet był okropny! Wystraszyłam się, płakałam i mam teraz dziurki jakoś krzywo :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny i pomysłowy wpis :)! Oby tak dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny tag. Współczuję złamanej ręki. Ja mam to szczęście że nic nigdy nie złamałam :)
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja pierwszego razu z przekłuwania uszu nie chcę pamiętać :P

    OdpowiedzUsuń
  15. prowadzisz rewelacyjnego bloga, jestem zachwycona :)
    zasługujesz na sukces <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Też przekuwałam uszy jak byłam mała, tyle, że podobno miałam 3 latka i totalnie nie pamiętam, ale podejrzewam, że nie było to przyjemne haha
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie pracowałaś jeszcze... To się ciesz. Bo jeżeli nie będziesz pracować w zawodzie, będziesz cierpieć męki po jakimś czasie. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny TAG<3 Też planuję zrobić jakiś u siebie na blogu, być może padnie na ten!

    OdpowiedzUsuń