czwartek, 13 kwietnia 2017

HAUL / HOUSE, DEICHMANN, TK MAXX

  Witajcie Kochani! Po małej przerwie, już jestem! Pogoda nas nie rozpieszcza, a wręcz przeciwnie. Następują nieoczekiwane zmiany temperatur, ale w końcu nie ma co się dziwić, jak to mówią: "kwiecień plecień, bo przeplata: trochę zimy, trochę lata". 


Dziś pokażę co udało mi się ostatnio kupić. Zapraszam na mały przegląd!



Na moich ostatnich zakupach postanowiłam wejść do Housa, a tam zdecydowałam się na dwa modele spodni jegginsy i skinny. Obie pary wzięłam w rozmiarze XS, świetnie się układają i są dobrze wykonane.  



                                                                      cena: 59,99zł


                                                                 cena: 79,99 zł

Zahaczyłam również o Deichmann, gdzie kupiłam buty sportowe. Bardzo podobają mi się wizualnie, a najważniejsze że są mega wygodne.





                                                                   Cena: 119,90 zł
                                                               

Miesiąc temu byłam na zakupach w tk maxx-ie i znalazłam koszulkę marki Puma, jednak nie mam pojęcia ile kosztowała.



Byłam jeszcze w Rossmannie, lecz nie kupiłam nic prócz szczoteczki do zębów i maseczki. Stwierdziłam że poczekam na promocje, które zbliżają się wielkimi krokami.  
(Wy też na nie czekacie?) Na koniec taki mini outfit.






To już tyle na dziś. Pierwszy haul zakupowy chyba nie taki zły? Dajcie znać w komentarzach co myślicie! Buziakiii :*


71 komentarzy:

  1. Też czekam na promocje. Na pewno wpadnę do Rosmanna i z nich skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy! Najbardziej podobają mi się spodnie z Housa za 60 zł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie bomba. Gdybym miała taką figurę też bym sobie kupila ;). Oj czekam na promocję w Rossmannie z utęsknieniem jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się twoje buty :)
    obserwuje tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko świetne :D buty bardzo mi się podobają;D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne ubrania! Bardzo podobają mi się buty. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne buty! Ja też uwielbiam Deichmanna!
    https://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne rzeczy, takie klasyczne i na co dzien :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No ba czekam na promo w rossmanie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka jesteś chudziutka , ale spodnie leżą na Ciebie idealnie :)! a buciki bardzo ładne :*
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny haul! Te buty z Deichmann bardzo mi się podobają ;) na pewno są wygodne

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zakupy zrobiłaś. Buty są mega <3 :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne rzeczy podobają mi się bardzo te buty <3

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Drugie spodnie podobają mi się bardzo. Ja uwielbiam tylko czarne rzeczy, mój ulubiony kolor ubrać, lecz te spodnie jakoś mi przypadły do gustu..:)
    http://veersonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podobają mi się obie pary spodni :)
    Buty też są ładne ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Buty są na prawdę bardzo ładne ;) cudenka :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie rzeczy w moim guście, ale buty są mega! Widzę zakupy jak najbardziej udane
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  19. Racja, temperatury same nie wiedzą czego chcą, haha :D Buty są genialne!♥

    Zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zakupy ;P
    Też mega czekam na promocje w Rossmannie *.*
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Buty świetnie pasują do spodni, bardziej podobają mi się te jaśniejsze. Miłego dnia i wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mega podobają mi się te buty. :) Zapraszam również do siebie. :)
    http://blackbalba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. fajne spodnie! róniez czekam na promocje w rossmannie :D

    pozdrawiam i obserwuje ;P

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny post! Masz mega fryzurkę ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Super haul! Buty - miodzio ❤ Bardzo nam się podoba każda z rzeczy. Daj znać jak kupisz coś na przecenach 💘

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny outfit. :) Ślicznie ci w warkoczach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Geniale buty! Zakochalam się w tej torebce z outfitu! :)
    Ja nie czekam na te promocje.. już 3 raz z rzędu :D Mam wystarczająco dużo kosmetyków, na razie zrobiłam sobie szlaban!
    http://milleremilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Buty idealnie trafiają w mój gust, są cudowne! <3
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi również najbardziej podobają się buty i chyb a jak wpadnie mi trochę pieniążków to się wybiorę do Deischmana.

    http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie jestem oryginalna - mi również mega podobają się buty :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie przepadam za sportowym obuwiem, ale te buty bardzo mi sie podobają :)
    http://wazkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. spodnie bardzo mi się spodobały ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie wyglądasz! Pozazdrościć figury :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne spodnie ! bardzo mi się podoba także bluzka <3 Zapraszam : https://karina7748.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny haul zakupowy :)
    super rzeczy a buty są naprawdę mega :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajne rzeczy :-) Świetne spodnie :-)

    OdpowiedzUsuń