poniedziałek, 1 maja 2017

WYPRZEDAŻ W ROSSMANIE - HIT CZY KIT?

Witajcie kochani! Promocje w Rossmanie dobiegły końca, dlatego przychodzę z małym podsumowaniem. Co o nich myślę? Co kupiłam? Czy jestem zadowolona z tego co kupiłam? I jak według mnie powinno to wszystko wyglądać.


 Ja oczywiście wybrałam się na tę promocję, bo jak mogłabym przegapić taką okazję skoro już sporo czasu przed nią, dosłownie cały internet o niej huczał. Dlatego też jak już się zaczęła, to "stado" kobiet się na nią rzuciło, i pokazało swoją jakże ogromną "kulturę"... Przepychanie, brak reakcji na "przepraszam", otwieranie produktów, grzebanie w szufladach, a o wielu innych dużo słyszałam. Istny koszmar, i to blisko nas, nie w filmie czy serialu. Szczególnie w tym roku, gdy Rossman po raz pierwszy postanowił puścić w promocji wszystkie kategorie, które wcześniej były podzielone. Plus to iż z aplikacją, mogliśmy kupić nasze zdobycze o -55% taniej, pod warunkiem że były to 3 różne produkty.



Wybrałam się do drogerii pierwszego dnia promocji z wcześniej przygotowana listą produktów które chcę kupić. Zrobiłam to po to aby uniknąć straconego czasu na przeglądaniu czegoś co zwyczajnie nie jest mi potrzebne. A wy miałyście wcześniej w głowie, czy na kartce przygotowane to co chcecie upolować?

Przejdźmy do konkretów:


                Bourjois, 123 Perfect CC Cream, krem CC z 3 pigmentami korygującymi nr 32

                                 Cena bez promocji- 50,49zł       Cena po promocji -55%-  22,72zł



Maybelline New York Super Stay Better Skin
- podkład w pudrze nr 005 oraz Wibo Rice Powder 

                                Cena bez promocji-10,79 zł       Cena po promocji -55%- 4,85zł
                                Cena bez promocji- 16,99zł       Cena po promocji -55%- 7,64zł


                               
                                Wibo 3 Steps to Perfect Face Contour Palette- zestaw light

                               Cena bez promocji- 24,79zł       Cena po promocji -55%- 11,15zł



                                    Maybelline New York the Colossal Volum Express Mascara


                                  Cena bez promocji- 33,99zł       Cena po promocji -55%- 15,29zł

  

 Lovely K'lips - pomadka i konturówka do ust, nr 5 Lovely Lips oraz Eveline Velvet Matt nr 415

                                 Cena bez promocji- 25,39zł       Cena po promocji -55%- 11,42zł
                                 Cena bez promocji- 12,99zł       Cena po promocji -55%- 5,84zł



                                   Carmex Strawberry i Isana Lip Butter Fresh Berries
 

                                 Cena bez promocji- 10,99zł       Cena po promocji -55%- 4,94zł
                                 Cena bez promocji- 6,99zł       Cena po promocji -55%- 3,14zł



                                  Wibo Wow Posh Box nr 4 oraz Wibo Extreme Nails nr 538

                                  Cena bez promocji- 9,99zł       Cena po promocji -55%- 4,49zł
                                  Cena bez promocji- 6,59zł       Cena po promocji -55%- 2,96zł


Uważam że taka promocja to fajna sprawa, można kupić produkty o wiele taniej. Jest to duża oszczędność. Jednak wszystko ma swoje plusy i minusy. Ogromnym minusem jest zachowanie kobiet jakie możemy niejednokrotnie zauważyć. No cóż, tacy ludzie też są, musimy pozostać z nadzieją że będzie ich coraz mniej.

Znacie te produkty? Przyznawać się kto był na promocjach! :D

Buziakii ♥
Instagram --> Zapraszam

37 komentarzy:

  1. To już teraz każda sieciówka robi :P Natura ma teraz i Hebe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam na promocjach i też się obkupiłam :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi nie udało się kupić ryżowego Wibo :( Używałaś już, jeśli tak, jakie wrażenia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej pory nie mam z nim problemów, jest bardzo fajny. Wkrótce zrobię recenzję tych produktów. :)

      Usuń
  4. Ja oczywiście poszłam na zakupy z listą. Bez listy ciężko byłoby poszukać coś nowego. Rano było w miarę spokojnie, ale około 11tej to już dzikie tłumy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chodziłam dwa tygodnie wcześniej i zapisywałam czego potrzebuję, więc problem został tylko w dostaniu się do upragnionych produktów :) Byłam z samego rana, a i tak działy się cuda na kiju... Osobiście lubię tę akcję, ale niektórzy przesadzają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też skusiłam się na kilka kosmetyków. Lubię te promocje i ostatnio Rossmann mnie zaskakuje. :) Aktualnie jest -75% na markę AStor, ale wszystko tak szybko poszło, że się nie załapałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłaś fajne kosmetyki, ale temat promocji w Rossmannie już wszystkim się przejadł.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnie lakiery są mega! <3 A paletkę z Wibo do konturu twarzy same mamy i polecamy! <3 Ahh... super jest ten Twój blog! Aż dałyśmy link do niego na naszym fanpage - agssymi

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie produkty kojarzę, ale żadnego nie miałam okazji jeszcze przetestować :)

    WORLD OF ALEKS

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo produktów znam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj ja musiałam zamówić online ponieważ do małego Rossmanna w moim mieście ciężko było się dostać z wózkiem z dzieckiem :) można upolować same perełki, tusz mam i jestem z niego bardzo zadowolona

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Też kupiłam kilka kosmetyków i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię te promocje w Rossmannie, jednak z tej nie bardzo skorzystałam. >_< moja szafa z kosmetykami akurat w tym okresie pękała w szwach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdarza się, a jak nie trzeba to nie ma po co się dodatkowo obkładać.

      Usuń
  14. Zanim zaczęłam zabawę z hybrydami, używałam te lakiery z Wibo ;) mają dużo bardzo fajnych kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne zakupy. Ja na temat zakupów w promocji -49/55% napisałam kilka wpisów siebie na blogu. zapraszam w wolnej chwili.
    Ja także poszłam do sklepu z gotową listą. Na przeglądanie czegoś nowego nie było szans i szkoda było nerwów.

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie w Rossmannie na szczęście niczego takiego nie było, wszyscy zachowywali się kulturalnie :) Ja sama się obkupiłam, choć kilku rzeczy niestety nie dostałam z powodu ogromnej popularności.

    OdpowiedzUsuń
  17. Znam wszystkie a mam tylko ten puder z wibo z tego co ty masz hah Dla mnie wyprzedaż w Rossmannie jest super okazją ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też kupiłam K-lipsa, ale nie w tym odcieniu. Tylko szkoda, że podczas promocji w Rossmanie ciężko jest kupić jakieś ''hodliwe'' kosmetyki. Obserwuję, fajnie jeśli zrobiłabyś to samo, Mój blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  19. ja kupiłam sobie tylko tonik różany z Evree :)

    OdpowiedzUsuń
  20. również kupiłam sobie pomadkę K*Lips, jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Żeby uniknąć tłumów robię zakupy przez apkę z odbiorem w sklepie ;) chociaż nie zawsze wszystko jest :) kupiłam tusz z L'oreal- jestem mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja niestety kilku rzeczy na tej promocji nie dorwałam :/ ciężko było się dostać ogólnie do półek by cokolwiek wziąć :P
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Sama posiadam pomadkę K'Lips jest genialna !!
    Zapraszam do mnie: http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. ja zawsze co roku najbardziej czekam na wyprzedaże dotyczace pudrow i podkladow :D



    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. mam pomadkę klips i bardzo ją lubię :)
    będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz do mnie zostawisz coś po sobie :) http://pluukasiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Kultura przede wszystkim, widząc niektóre osoby można bać się o swoje życie, bo są gotowe przywalić byleby dostać się do np. szminki ;-; Fajne zdobycze

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń