piątek, 4 sierpnia 2017

PHOTO MIX / JULY


Witajcie kochani!
  Dzisiaj post z mixem zdjęć oraz myśli i cytatów.
  Nadal ciężko mi uwierzyć że, są wakacje, a że minęła ich połowa to się w głowie nie mieści. Jednak mi ta połowa minęła bardzo przyjemnie i ciekawie. A jak jest u Was?









My ludzie umieramy na samą myśl o miłościach, które przepadły na zawsze, o chwilach które mogłyby być piękne a nie były, o skarbach, które mogłyby być odkryte, ale pozostały na zawsze niewidoczne pod piaskami. Obawiamy się sięgać po swoje największe marzenia, ponieważ wydaje nam się, że nie jesteśmy ich godni, lub że nigdy nam się to nie uda.

   


Czas to waluta, której ty sam nadajesz wartość.










     Have a good day.







  











     Wolę nie mieć nic, niż mieć coś na niby.







Dajcie znać jak wam się podoba!
Więcej znajdziecie tu: klik

30 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia! :) Ostatnie jest piękne ♥
    http://modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia i udanego miesiąca wakacji <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny mix zdjęć,lubię takie posty.Lipiec minął mi bardzo szybko,aczkolwiek przyjemnie.Obserwuje :)
    chemiczna-pilotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny wpis i śliczne zdjęcia :D
    Infinita-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne cytaty, śliczne widoczki. Ja dopiero wyjeżdżam w ten weekend na wakacje. Nie wierzę, że wrzesień już jest tak blisko. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię oglądać różne zdjęcia, dlatego post mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. http://recenzje-produktow-oczami-kobiety.blogspot.com

    Bardzo fajny wpis 😃

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne cytaty, dają do myślenia. obserwuję :*


    http://ink-your-think.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kolaż i przepiękne cytaty! Również nie mogę uwierzyć, że to już połowa wakacji. A pomyśleć, że dopiero się zaczęły.
    Pozdrawiam,
    Alexandra Drążek

    http://aldrazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wpis ♥ Bardzo świetne zdjęcia ♥ I oczywiście przepiękne cytaty ♥ Udanego końca wakacji :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia i cytaty. Najbardziej spodobał mi się o tej walucie. Jest bardzo prawdziwy

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia i fajne cytaty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dmuchawce o zachodzie słońca mi się bardzo spodobały. Jedyne czego mi tu zabrakło w tym wpisie to jakiejś pointy na końcu... :)
    Pozdrawiam!
    http://herbaciane-wspomnienie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie tu u ciebie. Ładne zdjęcia. Moje wakacje są fajne. Teraz się wybieram na wycieczkę zagraniczną. Trzymaj tak dalej. Pozytywnie i optymistycznie.
    iluveart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń